PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Lahden asemaravintola ja visaelectron (Ravintola Pölkky)  (Luettu 40481 kertaa)

pallihiki

• Member
  • *
Vs: Lahden asemaravintola ja visaelectron (Ravintola Pölkky)
« Vastaus #28 : Maaliskuu 04, 2009, 13:06:20 ip »
voin taas arvata pasin toiminnan kyseisess paikassa "VITTU SAATANA MIKÄ PERKELE SIINÄ ON KU EI SAA KAHVIA OSTAA HAISTAKAA PERKELEN KYRVÄT PASKA SAATANA; VARMAAN PISTÄN VIHERAHO.COMIIN JUTTUA SAATANAN PASKAT PERKELE"

sitte tilitetään täällä että asiakaspalvelu oli perseestä, ihme juttu.

kuka täällä uskaltaa omalla nimellään mitään sanoa ku nostat sen heti tapetille jos saat selville vertauksena vaikka tuo niukkanen jonka osoitteet, puhelinnumerot julkistat kuvailet taloa ja pistät nettiin, olet sairas vainoaja.

Mä ainakin haluan nukkua yöni rauhassa ilman että tarvii kelata onko joku hörhö hiippailemassa ja kuvailemassa mun autoa/taloa.

ps. jaksamista niukkaselle ei varmasti ole helppoa sulla.

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #29 : Maaliskuu 04, 2009, 13:09:04 ip »
voin taas arvata pasin toiminnan kyseisess paikassa "VITTU SAATANA MIKÄ PERKELE SIINÄ ON KU EI SAA KAHVIA OSTAA HAISTAKAA PERKELEN KYRVÄT PASKA SAATANA; VARMAAN PISTÄN VIHERAHO.COMIIN JUTTUA SAATANAN PASKAT PERKELE"

sitte tilitetään täällä että asiakaspalvelu oli perseestä, ihme juttu.

kuka täällä uskaltaa omalla nimellään mitään sanoa ku nostat sen heti tapetille jos saat selville vertauksena vaikka tuo niukkanen jonka osoitteet, puhelinnumerot julkistat kuvailet taloa ja pistät nettiin, olet sairas vainoaja.

onko se asiakaspalvelua jos kortilla ei saa 2 kuppia kahvia.
vastaapaas siihen?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pallihiki

• Member
  • *
« Vastaus #30 : Maaliskuu 04, 2009, 13:11:18 ip »
On se silti asiakas palvelua, ei välttämättä sulle mieleistä. Mutta kerroppa se että korotitko ääntäsi tai käytitkö karkeaa kieltä asiakaspalvelu henkilökuntaa kohden?

Viheraho

• Administrator
  • Hero Member
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
« Vastaus #31 : Maaliskuu 04, 2009, 13:13:57 ip »
On se silti asiakas palvelua, ei välttämättä sulle mieleistä. Mutta kerroppa se että korotitko ääntäsi tai käytitkö karkeaa kieltä asiakaspalvelu henkilökuntaa kohden?

siinä kohtaa kun olin ostosta tekemässä en.Siinä kohtaa kun otin kameran esiim työntekijä kävi minuun käsiksi.tämä on myös kuultavissa ja ehkä videokin tulee jossain kohtaa jotta nähdään tämä asia.
vitut sakoista mitä siitä mahdollisesti tulee.
niistä selvii tarvittaessa lusimalla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikea totuudentorvi

• Vieras
Vs: Lahden asemaravintola ja visaelectron
« Vastaus #32 : Maaliskuu 04, 2009, 13:21:28 ip »
Lainaus
Jos tilillä on vain 10 euroo, niin sitä ei automaatista ulos oteta.

Triosta löytyy kymppejä antava automaatti. Tarkista poju faktat ennenku alat viisasteleen.

Ja mitä tulee asemaravintolan käyttäytymiseen viherahoa kohtaan, niin olen varma et hän sai mitä tilas. Todennäkösesti viheraho alotti tyypillisen "vittuperkelesaatana" mouhoomisen, ja sitä ei tarvii yhdenkään asiakaspalvelijan kuunnella. Ulos vaan tollaset käyttäytymishäiriöiset sosiaalipummit.

Jos et osaa muuta kuin trollata niin ole pelle hiljaa. Ja hyvä että tuli selväksi minkälainen paikka tuo pölkky on, ikinä en mene sinne kahvlle jos joskus Lahteen eksyn. Monessa paikassa on juotu ja syöty Suomessa ja ulkomailla mutta koskaan en ole tuollaiseen sääntöön törmännyt ennenkuin nyt. 

totuudentorvi

• Vieras
« Vastaus #33 : Maaliskuu 04, 2009, 13:48:00 ip »
Lainaus
Jos et osaa muuta kuin trollata niin ole pelle hiljaa.

Vastauksesi laadusta on helppo huomata, että olet samaa tasoa viherahon kanssa ja sovit siis oikein hyvin tälle foorumille.

oikea totuudentorvi

• Vieras
« Vastaus #34 : Maaliskuu 04, 2009, 13:49:48 ip »
Lainaus
Jos et osaa muuta kuin trollata niin ole pelle hiljaa.

Vastauksesi laadusta on helppo huomata, että olet samaa tasoa viherahon kanssa ja sovit siis oikein hyvin tälle foorumille.

Jep mutta en olekaan pikkupoika toisin kuin sinä ja ne muut muropakettiin kirjoittelijat.